0
0

مدیریت پیج اینستاگرام

5880 بازدید

مدیریت پیج اینستاگرام ، امروزه بدون شک داشتن مشاغل در شبکه های اجتماعی از اهمیت ویژه و زیادی برخوردار می باشد. در طی سالیان اخیر شبکه اجتماعی اینستاگرام با توجه به طراحی خاص و مزایای آن، توانسته به قدرتمندترین رسانه اجتماعی تبدیل شود. امروزه مردم به رسانه های تصویری بیشتر از نوشته ها و متن ها توجه می کنند. براساس تحقیقات انجام شده، حدود 40 درصد مردم به رسانه های تصویری بهتر واکنش نشان می دهند. بر همین اساس رسانه اجتماعی اینستاگرام، مکانی بسیار کاربردی جهت کسب و کار می باشد.

اهمیت داشتن پیج اینستاگرام

داشتن پیج اینستاگرام ویژگی ها و مزایای زیادی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های اینستاگرام که زیاد قابل توجه می باشد، بصری بودن آن می باشد. همین بصری بودن اینستاگرام توانسته آن را به قدرتمند ترین و محبوب ترین سوشیال مدیا تبدیل کرده است. علاوه بر این ویژگی، ویژگی های دیگری نیز دارد که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بیشتر از 30 درصد افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند. همچنین حدود 50 درصد مشاغل و کسب وکار ها در اینستاگرام فعال می باشند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام، میزان تعامل آن می باشد. میزان تعامل شبکه اجتماعی اینستاگرام حدود 84 برابر شبکه اجتماعی توئیتر و تقریبا 54 برابر pinterest  و 10 برابر فیس بوک می باشد. بیشتر از 70 درصد کاربران اینستاگرام به صورت روزانه فعال می باشند. تعداد کاربر های اینستاگرام به بیش از 1 میلیارد می رسد. جالب است که بدانید روزانه حدود 40 میلیارد تصویر و همچنین بیشتر از 3.5 میلیارد لایک در اینستاگرام ثبت می شود. همچنین حدود 80 درصد کاربران اینستاگرام در محدوده سنی 21 تا 30 سالگی قرار دارند و اکثرا نسل جوان می باشند. ما را همراهی کنید تا شما را با مدیریت پیج اینستاگرام آشنا کنیم.

جهت مشاهده خدمات و تعرفه ها به انتها صفحه مراجعه کنید 

05832922561

09202362021

مدیریت پیج

مدیریت پیج

دلایل اهمیت داشتن مدیریت پیج اینستاگرام

یکی از موارد بسیار مهم در اینستاگرام، مدیریت پیج می باشد. مدیریت صحیح پیج میتواند مزایای زیادی را برای پیج شما به ارمغان بیاورد. از دلایل اهمیت پیج اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد: کسب اعتماد بین مشتریان، فروش آسانتر کالا ها، تبلیغات مجازی، افزایش تعامل، همکاری با اینفلوئنسر ها، افزایش ترافیک وب سایت و.. . چگونگی کسب اعتماد میان مردم به علم و دانش بالایی نیاز دارد. معمولا پیجی که تعداد فالوور، بازدید کننده و لایک واقعی زیادی داشته باشد، می تواند بیشترین افراد را به خود جلب کند. همچنین اگر محصولات دارای کیفیت بالایی باشند و مردم از کالاهای شما رضایت داشته باشند، موجب تبلیغات دهان به دهان مجازی پیج شما می شود. به این شیوه که بقیه شما را استوری میکنند و یا در زیر پست ها تگ می کنند، که موجب تبلیغات و مشهور شدن پیج شما می شوند.

شبکه مجازی اینستاگرام که یکی از بزرگترین سوشیال مدیا ها به حساب می آید، نقشی زیادی در فروش محصولات دارد. فعال سازی اکانت تجاری موجب می شود که مشتریان بتوانند خریدشان را سریع تر انجام دهند. کاربران اینستاگرام وقت زیادی را به اینستاگرام اختصاص میدهند که همین موجب افزایش تعاملات پیج شما می شود. همچنین می توانید با استفاده از ویژگی  swipe upو قرار دادن وب سایت خود در بیو اینستاگرام و کپشن پست هایتان باعث افزایش ترافیک وب سایت خود شوید.  مدیریت پیج به صورت صحیح می تواند باعث پیشرفت و ارتقای کسب و کار شما شود و محصولات خود را سریع تر نیز به فروش برسانید.

مدیریت صفحه اینستاگرام

اینستاگرام شبکه ای بسیار محبوب و پرطرفدار در سطح جهان می باشد. امروزه همگی افراد به دنبال بالا بردن سطح سواد و دانش رسانه ای خود می باشند. یکی از مشکلاتی که اکثرا کاربران دارند، مدیریت پیج می باشد. متاسفانه اکثر کاربران وقت کافی برای مدیریت صفحه اینستاگرام ندارند و یا از دانش کافی جهت توسعه پیج اینستاگرام برخوردار نیستند. تولید محتوا برای پیج اینستاگرام وقت و دقت زیادی می خواهد درحالی که اکثر کاربران بدون اینکه از دانش کافی برخوردار باشند، شروع به تولید محتوا می کنند. چنین کاربرانی وقتشان را صرف تولید محتوا می کنند، در حالی که از آن نتیجه نیز نمی گیرند.

در این مواقع آشنایی با راه های مدیریت پیج و یا استفاده از ادمین اینستاگرام می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه داشته باشد و شما را سریع تر به هدفتان می رساند.

مدیریت پیج یعنی چه؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب پیشرفت و توسعه مشاغل شده است و همچنین مشاغل جدیدی را نیز برای مردم ایجاد کرده است. یکی از این مشاغل خوب، مدیریت پیج می باشد. این کار وقت و دقت زیادی می خواهد و همچنین به صورت دائمی می باشد. مدیریت پیج به شیوه ای صحیح می تواند موجب موفقیت شما شود. برنامه ریزی، پاسخگویی به واکنش های کاربران، تحلیل های انتشار محتوا و تعادل اینستاگرام از مهم ترین بخش های مدیریت پیج می باشد که توسط ادمین اینستاگرام انجام می گیرد. مسئولیت مدیریت پیج های اینستاگرام بر عهده ادمین می باشد. جهت آشنایی بیشتر با مدیریت و تولید محتوا برای پیج اینستاگرام ما را همراهی کنید.

استفاده از ربات برای مدیریت پیج

یکی از سوالات رایج کاربران این می باشد که آیا امکان استفاده از ربات جهت مدیریت پیج وجود دارد یا نه؟ قوانین شبکه اجتماعی اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که استفاده از ربات را در پیج های اینستاگرام ممنوع کرده است. بنابراین ممکن است پس از مدتی فعالیت، اینستاگرام دسترسی شما را به طور کلی محدود کند. پس لطفا این سوال را از ذهن خود بیرون کنید و امکان استفاده از ربات جهت مدیریت پیج وجود ندارد. الگوریتم اینستاگرام می تواند ربات را تشخیص دهد. در صورت تشخیص ربات، پیج شما تعلیق می شود. ادمین اینستاگرام می تواند روزانه و در هر ساعاتی که بخواهد به پیج رسیدگی کند و به دایرکت ها و کامنت ها پاسخ مناسب دهد.

در اثر تعامل مناسب با کاربران، اعتماد و وفاداری نسبت به پیج شما شکل می گیرد. همچنین کیفیت و فعالیت فالوور هایی که توسط ادمین اینستاگرام جذب می شود، از ربات بالاتر می باشد. ربات اینستاگرام برخلاف ادمین توانایی تشخیص پیج های فیک را ندارد. این پیج های فیک بعد از مدتی توسط اینستاگرام حذف می شوند. بنابراین پیج شما ممکن است دچار ریزش فالوور شود. همچنین علاوه بر آن، ربات اینستاگرام توانایی برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه با کاربران را ندارد. ادمین اینستاگرام زمان زیادی را به کاربران اختصاص می دهد و در آخر هم نتیجه های بهتری به ارمغان می آورد.

 

بنابراین هیچ وقت به فکر استفاده از ربات اینستاگرام نباشید. با استفاده از یک ادمین اینستاگرام متخصص، خطری جهت تعلیق یا بسته شدن پیج شما وجود ندارد. همچنین در مدت طولانی ارزش و اعتبار پیج شما چند برابر می شود.

نحوه مدیریت پیج اینستاگرام

به طور کلی جهت تولید محتوا برای پیج اینستاگرام و مدیریت پیج نیاز به دانش و سواد بالایی دارید. همچنین باید از علوم و مهارت های مختلفی کمک بگیرید. ادمین اینستاگرام باید به این مهارت ها تسلط داشته باشد تا به همراه یک گرافیست، تولید محتوا برای پیج انجام دهد. ما را همراهی کنید تا شما را با این مهارت ها آشنا کنیم.

طراحی گرافیکی جهت تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

یکی از مهم ترین بخش های تولید محتوا برای پیج اینستاگرام، تم اصلی پست ها و طراحی لوگو می باشد. طراحی لوگو معمولا توسط گرافیست انجام می شود و ادمین در این مواقع بیشتر نظارت می کند. البته بعضی ادمین ها نیز توانایی کافی را در این زمینه دارند و خودشان کار های گرافیکی پیج را انجام می دهند.

تولید منظم استوری و پست

تولید محتواهای تصویری و متنی مناسب با کسب و کار توسط ادمین اینستاگرام، تاثیر زیادی در جذب مخاطبان دارد. استوری گذاشتن و انتشار پست در اینستاگرام، باید به صورت منظم و مرتب انجام گیرد. معمولا در ساعات خاصی از روز استوری گذاشتن نسبت به سایر ساعات بهتر می باشد و روزانه باید این کار به صورت مرتب انجام گیرد. ممکن است افراد خودشان به دلیل مشغله های کاری و ذهنی، نتوانند این کارو به صورت مرتب انجام دهند. در این مواقع بهترین راهکار جهت مدیریت پیج و انتشار پست، استفاده از ادمین اینستاگرام می باشد.

البته مدیریت پیج به معنای انجام کار های گرافیکی توسط ادمین نمی باشد. کارهای گرافیکی بیشتر توسط گرافیست انجام می شود. البته گاهی اوقات ادمین این توانایی ها را نیز دارد. در نهایت تولید محتوا به صورت منظم موجب توسعه و پیشرفت پیج شما می شود.

آنالیز اکانت های رقبا

برای شروع یک کسب و کار یا فعالیت در یک زمینه شغلی قبل از همه چیز لازم است که رقبای خود را بشناسید. جهت مدیریت پیج به شیوه صحیح لازم است نقاط قوت و ضعف رقیبان خود را شناسایی کنید و از آن ها جهت توسعه و رشد بیشتر پیج خود استفاده کنید. احتمال دارد رقبای شما سابقه بیشتری داشته باشند و از تکنیک های مختلفی جهت جذب مردم استفاده کنند. ادمین اینستاگرام با بررسی پیج های آن ها، می تواند چیز های زیادی را بیاموزد و در پیج از آن ها استفاده کند.

گزارش عملکرد ماهانه

مدیریت پیج به شیوه درست موجب افزایش بازدهی کسب و کار می شود. برای رسیدن به هدف خود نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارید. بنابراین ادمین اینستاگرام باید نتایج برنامه ریزی ها و اهداف را در پایان هر ماه در اختیار شما قرار دهد. با بررسی و کنترل نتایج، میتوان برای ماه های بعد برنامه ریزی دقیق تری انجام داد و بهتر به اهداف خود برسید.

کسانی که آشنایی با مدیریت پیج ندارند، کار کردن با اینستاگرام برایشان دشوار می باشد. مدیریت و تولید محتوا برای یک پیج کاری بسیار متفاوت از یک پیج شخصی می باشد. بسیاری از افراد بدون هیچ دانش و اطلاعاتی در این زمینه کار می کنند و در نهایت موفق نمی شوند و با شکست سنگینی روبرو می شوند. بهترین راهکار، استخدام ادمین اینستاگرام می باشد و یا باید در دوره های آموزشی مدیریت پیج شرکت کنند. ما را همراهی کنید تا شما را با وظایف ادمین اینستاگرام آشنا کنیم.

وظایف ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام وظایف متعددی دارد و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد ، ادمین باید تسلط کافی به الگوریتم های اینستاگرام داشته باشد و از آن ها به نفع خود استفاده کند. ادمین اینستاگرام باید قدرت نویسندگی خوبی داشته باشد و بتواند کپشن های جذاب و مناسبی را بنویسد. همچنین باید ادمین وقت کافی را به پیج اختصاص بدهد و بتواند به صورت منظم در زمان های مناسب استوری و پست بگذارد. یکی دیگر از وظایف مهم ادمین استفاده از هشتگ ها می باشد. نحوه استفاده از هشتگ نیاز به دانش زیادی دارد. هشتگ می تواند در توسعه کسب و کار شما نقش موثر و زیادی داشته باشد.

ادمین اینستاگرام باید به دایرکت ها و کامنت ها به بهترین شیوه پاسخ دهد و با کاربران ارتباط خوبی برقرار کند. در نهایت باید باعث افزایش تعامل شود. همچنین ادمین باید روی کمپین های تبلیغاتی نظارت کامل انجام دهد. از وظایف مهم ادمین می توان به همکاری با گرافیست جهت تولید محتوا برای پیج اینستاگرام اشاره کرد. ادمین می تواند ایده ها و پیشنهادات ویژه ای را به گرافیست ها ارائه دهد و به تولید پست های بهتر و با کیفیت تر کمک کند. مهم ترین و اصلی ترین وظیفه ادمین اینستاگرام، تعامل و افزایش فالوور های فعال و واقعی می باشد.

 

مهارت های لازم جهت کار با مدیریت پیج

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، موارد دیگری نیز هستند که جهت مدیریت پیج باید به آنها تسلط کامل داشته باشید. اگر خودتان به تنهایی قصد مدیریت پیج را دارید، حتما این مهارت ها را تقویت کنید. به یاد داشته باشید که به تنهایی نمی توانید یک پیج کاری را اداره کنید و به احتمال زیاد با شکست مواجه می شوید. اگر پیج اینستاگرامی برای شما اهمیت دارد، حتما از ادمین اینستاگرام استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام

اولین گام جهت مدیریت پیج، آشنایی کامل و نحوه کار کردن با برنامه اینستاگرام می باشد. برنامه اینستاگرام، محبوب ترین شبکه اجتماعی می باشد و نمی توانید همینجوری بدون هیچ دانشی با آن کار کنید. سعی کنید که تمام قسمت های این برنامه را یاد بگیرید. باید آشنایی کامل با الگوریتم اینستاگرام داشته باشید و بتوانید از آن ها به نفع خود استفاده کنید. همچنین باید با نحوه هشتگ گذاری، نحوه تولید محتوا برای پیج اینستاگرام، نحوه پست گذاشتن، نحوه استوری گذاشتن، نحوه گذاشتن لینک در استوری، گذاشتن تگ قیمت و… آشنایی داشته باشید.

تقویت مهارت های نویسندگی

یکی از بخش های مهم تولید محتوا برای پیج اینستاگرام، مهارت نوشتاری می باشد. شما نیاز دارید که برای پست هایتان کپشن های جذاب و زیبا بنویسید. همچنین برای استوری هایتان باید توضیحات لازم را بنویسید. لازم است به صورت مداوم قسمت بیو اینستاگرام خود را بروز کنید. بنابراین باید در بیو اینستاگرام خلاقیت کافی به کار برده شود تا با اولین بازدید کاربر از پیج، جذب شود و پیج را فالو کند. برای انجام این کار ها نیاز به تقویت مهارت های نوشتاری و نویسندگی دارید. این قسمت می تواند در جذب مخاطبان و افزایش فالوور ها تاثیر زیادی داشته باشد.

برقراری ارتباط موثر با فالووران

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی می باشد که باید حتما بتوانید ارتباط موثری را با کاربران برقرار کنید. باید حتما بتوانید تعامل واقعی برقرار کنید. باید در کمترین و سریع ترین زمان ممکن بتوانید جواب پیام ها و کامنت ها را بدهید. همچنین باید بتوانید به تمامی سوالات کاربران به درستی پاسخ دهید. پاسخ دهی درست و سریع برای مشتریان اهمیت زیادی دارد. بنابراین حتما این نکات را رعایت کنید.

نحوه کار کردن با نرم افزار های کمکی دیگر

چندین نرم افزار دیگر همچون فتوشاپ و ایلوستریتور و… وجود دارند که جهت تولید محتوا برای پیج اینستاگرام نیاز به تسلط کافی بر آن ها دارید. معمولا از این نرم افزار ها جهت تولید محتوای تصویری استفاده می شود. همچنین نرم افزار های دیگری همچون پریمیر و… وجود دارند که از آن ها جهت ادیت در اینستاگرام و ساخت پست و استوری های جذاب استفاده می شود. کار با این نرم افزار ها کمی دشوار می باشد، اما برنامه های دیگری همچون سایت canva وجود دارند که ساده تر می باشند و از آن ها نیز جهت تولید محتوا استفاده می شود.

سازماندهی

جهت مدیریت پیج باید بتوانید کل قسمت های اینستاگرام را بررسی و کنترل کنید و همه چیز را به صورت منظم سازماندهی کنید. جهت سازماندهی و برنامه ریزی می توانید از برنامه های مختلفی همچون تقویم های شبکه های اجتماعی و… استفاده کنید. شما حتما نیاز به ساخت تقویم محتوا دارید. برای انجام این کار نیاز به تعدادی برچسب رنگی و یک وایت برد دارید. علاوه بر آن، چندین ابزار آنلاین دیگر وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. معمولا این ابزار های آنلاین زمانی کاربرد دارند که اعضای تیم به صورت پروژه ای کار می کنند.

یکی از ساده ترین ابزار های آنلاین جهت سازمان دهی، ترلو می باشد. از ترلو برای مدیریت پیج جهت تقویم محتوا استفاده می شود. سایت ترلو به شما این امکان را می دهد که تیم سازی کنید و هر تیم هم فضایی جداگانه جهت انجام کارها داشته باشد. این سایت به شما امکان استفاده از تقویم، چک لیست، آپلود فایل و تگ های رنگی و… را می دهد. یکی از ویژگی جالب ترلو این می باشد که می توانید آن را به دلخواه خود شخصی سازی کنید، یکی از معایب آن این می باشد که در نسخه رایگانش تعداد استفاده از برد برای تیم ها محدود می باشد.

یکی دیگر از گزینه های عالی جهت مدیریت پیج، زنکیت می باشد. از ویژگی های جالب آن می توان به نمودار های سلسله مراتبی و مایند مپ اشاره کرد. جهت سازماندهی پیج نیاز به استفاده از تاریخ و تقویم دارید. سعی کنید با استفاده از امکانات مراحل کار ها را ترسیم کنید.

مدیریت پیج

مدیریت پیج

تحلیل و تجزیه

یکی دیگر از مهارت هایی که جهت مدیریت پیج به آن  نیاز دارید، مهارت تحلیل و تجزیه می باشد. در گذشته ابزاری جهت تحلیل و بررسی تاثیر پست ها وجود نداشت. امروزه خوشبختانه ابزار های زیادی وجود دارند که می توان از آن ها جهت تولید محتوا و بررسی اطلاعات استفاده کرد. شما نیاز دارید که با این ابزار ها آشنایی پیدا کنید و به آنها تسلط داشته باشید.

نکات مهم جهت مدیریت پیج

نکات ریزی وجود دارند که باید توسط ادمین اینستاگرام رعایت شوند. این نکات زیاد مورد توجه نمی باشند، در حالی که تاثیر زیادی روی موقعیت پیج شما دارند. یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با مدیریت پیج، حفظ امنیت پیج می باشد. باید ادمین اینستاگرام به امنیت کاربران و پیج توجه کند. جهت حفظ امنیت پیج باید از رمز های سخت استفاده کند و به صورت مداوم آن ها را تغییر دهد. ادمین باید اینستاگرام را نیز به صورت مداوم بروز رسانی کند. همچنین جهت حفظ امنیت آن از ربات استفاده نکنید.

ادمین اینستاگرام باید شماره تلفن و ایمیل خود را جهت حفظ امنیت پیج وارد کند. همچنین باید نسبت به فعال سازی احراز دو مرحله ای اقدام کند. یکی از نکات مهم در رابطه با مدیریت پیج، انتقاد پذیری می باشد. هر چقدر هم که پست و استوری های شما خلاقانه باشد، باز انتقاد هایی از طرف مردم گرفته می شود. نسبت به این انتقاد ها صبور باشید و سعی کنید از آن ها استفاده کنید تا موجب پیشرفت و توسعه پیج شما شود. سعی کنید هیچ موقع با کاربران و فالووران جر و بحث نکنید. جر و بحث زیاد با کاربران موجب تبلیغات منفی علیه پیج شما می شود.

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

 

هزینه مدیریت پیج

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، استفاده از ادمین اینستاگرام مزایای زیادی دارد و موجب رشد پیج شما می شود. هزینه مدیریت پیج خدماتی مثل تبلیغات، تولید محتوا و… را شامل می شود. هزینه مدیریت متغیر می باشد و به کیفیت و خدماتی که ارائه می دهد، بستگی دارد. خدمات زیادی در اینستاگرام وجود دارند، که با توجه به آن ها هزینه مدیریت متغیر می باشد.

این خدمات عبارت اند از: تجاری کردن پیج، پاسخ دهی به کامنت ها، پاسخ دهی به دایرکت، تغییر دادن بیو به صورت مداوم، زمان بندی پست و استوری، گزارش ماهانه، هشتگ گذاری، تقویم محتوایی، آنالیز رقبا، ساخت ویدیو برای استوری، چیدن استراتژی، افزایش فالوور، تبلیغات و… . هزینه مدیریت پیج سایت لوسی نسبت به خدماتی که ارائه  می دهد، بسیار مناسب تر از بقیه سایت ها می باشد. همچنین خدمات آن ها کیفیت بالاتری دارد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://lo30.ir/?p=1950
اشتراک گذاری:
برچسب ها:
امیرحسین آزادی پور
سلام دوستان عزیزم امیرحسین آزادی پور هستم مدیر وب سایت لوسی عاشق طراحی سایت و تولید محتوا همیشه دوست داشتم یک وب سایت آموزشی داشته باشم چون خودم خود آموز بودم و از طریق آموزش های اینترنتی به این مراحل رسیدم.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد مدیریت پیج اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.