لوسی
هدف ما دسترسی آسان شما به محتوا های مورد نیاز شماست . برای همین لوسی را طراحی کردیم.
نیم بها

چگونه سریع به خواب برویم.

آیا تکنیک 4 - 7 - 8 را شنیده‌اید؟ 

0 101

چگونه سریع به خواب برویم.

بی‌خوابی یکی‌از مشکلات دولت ها روز جاری است و بخش اعظمی گرفتار آن میباشند . رژیم غذایی نامطلوب , خیره شدن طولانی مدت به صفحه صفحه نمایش یا این که تلفن همراه هوشمند و استرس  از عوارض بی‌خوابی میباشند .
تصویر چه طور در 60 ثانیه به خواب رویم؟
برداشتن تمرکز از روی مغز پیش از خواب نیز به هیچ عنوان فعالیت سادگی است . ولی این ایراد ممکن است راه و روش حلی داشته باشد که بتوانید به امداد آن در کوتاه‌ترینزمان ممکن به خواب روید .

آیا تکنیک 4 – 7 – 8 را شنیده‌اید؟

پزشک اندرو وِیل , علم آموخته دانشکده هاروارد و ابتکار عمل کننده این روش , میگوید که روشش در واقع یک تکنیک تنفسیِ ضد استرس است .

روش 4 – 7 – 8 به مهارت خاصی نیاز ندارد و به آسانی می‌توان آن را اجرا کرد . کافی است این سه قانون را به یاد بسپارید . اولیه این‌که می بایست به دوران 4 ثانیه از راه بینی تنفس نمایید . آن‌گاه نفستان را به بازه 7 ثانیه حبس نمایید . در پایان هم فعالیت بازدم را مستقیما از شیوه دهن به دوران 8 ثانیه انجام دهید .

این روش منجر آزاد شدن مواد شیمیایی آهسته بخش در مغز شده و ضربان قلب را کاهش می دهد . تن فراهم خواب میگردد .

این روش صد در صد پاسخ میدهد و با انجام ان احساس ارامش به شما دست می دهد.

جایی برای شکاک شدن نسبت به‌این روش نیست ; کافی است یک توشه آن را آزمون کنید! هنگامی که آن را آزمون می کنید , خودتان متوجه اقتدار جادویی این روش خواهید شد . ولی فراموش نکنیدکه‌این روش را بایستی تعدادی درجه آزمون فرمایید . برای مثال , یکی یوزرها متن که با امداد تکنیک 4 – 7 – 8 و پیش از چهارمی تکرار به خواب رفته است .

حقه عمل درین است که دم و بازدم متناوب بر میزان آدرنالین ترشح شده در تن اثر گذارده و ضربان قلب را کاهش می دهد . شاید در اوایل فعالیت پاره ای اذیت گردید , ولی با گاز این نقص‌ از در بینمیرود . کافی است ثانیه‌ها را به خاطر داشته باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.