خوراکی های افزایش حجم با بودجه کم

0 62

خوراکی ارتقاء حجم با بودجه کم
روزی روزگاری , وقتی که از الانم خیلی کوچکتر بودم , بدنبال تغذیه‌ای برای به حداکثر رسیدن ارتقا حجم عضلانی بودم و در این جهت منحصرا با خوردن سیب زمینی و تن ماهی زندگی میکردم . به علاوه یک اسکوپ پروتئین وی که با صبحانه‌ای حاوی غلات مخلوط می کردم , این برنامه غذایی حرفه‌ای اینجانب برای ارتقاء حجم عضلانی بود .

آیا این رژیم سود داشت؟ آره , به میزان محدود . البته اینو می‌دونم که امروزه این تنها راه برای افزایش حجم نیست و شیوه های دیگری نیز بدون ورشکست شدن وجود دارد .

زمانی که بدنسازان جوان از اینجانب درباره با رشد بدون خرج کردن پول زیاد سوال میپرسند , به آن ها ۴ ماده غذایی که در ادامه خواهم گفت را به آن‌ها توصیه می کنم که در سبد خریدشان قرار دهند .

  • جو دوسر
    جو دوسر یک غذای بدون نقص است و برای اون دلایل خوبی موجود هست . جو دوسر را می توانید به راحتی و با قیمت قابل قبولی از اغلب فروشگاه‌ها خریداری نمایید . جو دو راز براحتی در هر وعده غذاییمی تواند حضوری پررنگ و خوشمزه با اشکال منابع پروتئین و چربی داشته باشد .

مثلا می توانید جو دوسر را با تخم مرغ یا این که سفیده تخم مرغ ترکیب فرمائید و غذای کلاسیک بدنسازان را مهیا فرمائید . در حالتی که هدف شما رشد است تخم مرغ کامل استفاده نمائید . چرا؟ زیراتخم مرغ بدون نقص دربردارنده چربی‌های مفید و کالری بیشتری است , که هر دوی آن‌ها را برای ارتقاء حجم عضلانی نیاز دارید .

شخصا , جو دوسر را با کازئین داخل مخلوط کن یا این که شیکر میریزم و با آب یا این که شیر ادغام می کنم یا این که ابتدا جو دوسر را میپزم و کازئین را بهش طولانی تر می کنم .

در حالتی‌که بدنبال افزودن یک ماده دیگر به رژیم ارتقاء حجم عضلانی می باشید , کره مغزها مثل کره بادام , کره بادام زمینی و یا این که مغزها نظیر بادام هندی و فندق آن ماده است . مثل تخم مرغ بی نقصمرجع بی نیاز از چربی‌های اثر گذار است که یاری به ایجاد هورمون می کند , و شما به سمت کالری سرپلاس ( دریافت کالری بیشتر از آنکه می‌سوزانید ) که دقیقا آن چیزی است که برای ارتقا حجم نیازمندیدهدایت می‌نماید .

  • کیک برنج
    اشخاص تمایل دارند که کیک برنج را در طول کاهش وزن میل نمایند ولی بدنسازان سال‌هاست که از آن برای رشد استفاده میکنند . آن‌ها از این ماده غذایی ساده , تمیز و راحت برای اخذ کالری در کنار دیگر مواد غذایی یاری می گیرند . شیوه تنظیم کیک برنج را در اینجا بخوانید .

می‌توانید کیک برنج را با کره مغزها که در قسمت قبلی گفتم یا این که میوه جدید یا این که مربا طبیعی بدون شکر میل نمائید , ممکنه بگید که کره بادام یا این که دیگر کره‌ها جز مواد غذایی با دارایی محدود نمیتواند قرار بگیرد البته مقداری کاوش نمایید مطلقا فروشگاه‌هایی وجود دارند که با تخفیف این ماده غذایی را برای فروش دارا‌هستند .

کیک برنج با مربا , کره بادام و یا این که میوه تازه حاوی منشا غنی از چربی‌ها , قند میوه است و می‌تواند به میزان مناسب کربوهیدرات برای انجام تمرینات ورزشی در بدن ذخیره نماید .

  • تن ماهی
    همانگونه که پیش از این گفتم تن ماهی سبب زنده‌ ماندن اینجانب برای سال ها بوده و یک غذای بدون نقص است و امروزه نیز اون رو توصیه میدم ولی مصرف بیش تر از حد اون موجب افزایش سطحجیوه در بدن می‌گردد .

راجع به جیوه نگران نباشید و تن ماهی را رد نکنید تناول کردن یک عدد تن ماهی براتون مشکلی خاصی ایجاد نمیکنه و می‌توانید یک روز یا این که دو روز بین یکی میل فرمایید و از منشا بی نیاز از چربیموثر و پروتئین بهره‌مند گردید .

در کنار تن ماهی , برنج یا این که سیب زمینی را قرار دهید تا یک وعده کامل برای ارتقاء حجم را بسازید . چه بسا این مخلوط با کمی سالاد بی‌نظیر خواهد شد و برای خوش مزه شدن یه خرده سس تند کمکالری اضافه فرمائید .

دستور پخت پیشنهادی دیگری که می توانید انجام دهید : پختن یه خرده برنج یا این که نودل تخم مرغی و سرخ کردن آن با مقداری روغن نارگیل , یک تخم مرغ کامل را در آن بشکنید و اجازه دهید تا تخم مرغبدون نقص پخته شود و بعد از سرد شدن بدن ماهی را به آن بیش تر نمائید .

از سایر مزایای نودل تخم مرغ خوشمزه بودنش هست! دقیقا برای وزن دریافت کردن بایستی شما بیشتر بخورید و خوردن غذاهای خوشمزه میل به خوردن را ارتقاء خواهد داد .

  • میوه خشک و مغزها
    اما میوه کم آب و مغزها دو ماده غذایی به طور کامل جدا از هم هستن البته مخلوط کردن اونها باهم تبدیل به یک بین وعده خوشمزه می‎کند . برای ارتقاء وزن تنها نیاز به تناول کردن وعده غذایی حساس ندارید و می بایست میان وعده را نیز در لیست قرار دهید!

مغزها مثل : بادام , فندق و بادام هندی به شما کالری اضافی میدهند که می توانید کالری سرپلاس را نگه‌دارید و حتما خام میل نمایید .

خوراکی‌هایی که در ابتدا گفته شد را در دوران حجم خریداری فرمائید و مدام به بدنتون طعام برسونید و گشنه نباشید , سخت تمرین کنید و شما آماده رشد خواهید بود .

100%
رتبه
  • خوراکی های افزایش حجم با بودجه کم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.